10 poäng till mig

Idag blev jag iaf klar med min kartläggning! woho :D det känns som den kommer bli godkänd iaf, så det får man ju tro. Ska kolla igenom den lite mer för säkerhetsskull :). Den ska ju inte in förrän på fredag..
Annars idag har jag bara varit hemma o glott, har haft en fixar dag, har tvättat och städat. :) men fattar inte..för ändå känns det stökigt! :S jag blir galen! vet inte hur jag ska ordna till det..

Imorn går jag i skolan den segaste tiden som typ existerar! 15-17. gud! bara för ett vfu-seminarium..o jag måste ju gå på det med.. men aja, det blir nog bra. Måste ringa till fastighetsskötaren imorn på morgonen med, för min kran läcker mer nu än vad den gjorde innan han va o fixa den :S. lustigt..så det får han ta o fixa!

O det känns som det är så mycket nu.. jag oroar mig så himla mycket för framtiden hela tiden o det är skitjobbigt! Hur ska sommaren se ut, får man nåt jobb eller inte? Pengar behövs ju liksom, annars kan jag ju inte göra nåt..vill ju inte ta av alla mina andra pengar liksom.. det känns så hemskt och tråkigt.. jag vill bara ha ett jobb. Skulle va skönt o ha ett jobb vid sidan av stuiderna med..men så långt har jag inte kommit än.. O sen när man är färdig då, vart ska man jobba då? Vart ska jag bo? Får jag ens nåt jobb? Gah, jag blir så trött.. ibland önskar jag att jag inte var en sån som tänkte så mycket på allting, speciellt på framtiden..önskar istället jag var en sån som bara tog dagen som den kommer o bara levde. Men jag är inte sån, utan planerar ju typ allt.. o jag vill inte va sån :/. hjälp.

Kommentarer
Postat av: lisaaaut

svar: hehe tror ja säkert de va ;) men han är ju cp, och imorn åker han äntligen hem. HALLELULIA! :d

2010-03-24 @ 22:28:35
URL: http://outoffmyhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0