Baah

Då var det tisdag igen då! Veckorna bara springer förbi i full fart, hinner ju knappt med..! Helgen som gick var det födelsedagsfest för Rebecka o Linus, det var trevligt :). Toaincidenten var nog ändå bäst ;) haha fy fan. O jag hade ont i magen med, åt tacos innan, sen annat ont i magen..så det var ju inte så roligt iofsg.. men men. Det gick. Sen skulle vi gå ut, skulle gå till Otten, men vi valde Hugo istället, kändes som att kön skulle ta kortare tid där, men vetifan om den gjorde det.. aja, in kom vi iaf, efter typ en haltvimmes köande, :P sen va vi bara därinne i typ en timme.. Kan ju inte påstå att det var värt 100 kr heller.. Fullt med folk o idioter som puttas o bara gaaaah! Har fan ett sår på min fot efter att jag blev trampad eller nåt vetifan, jobbigt var det. Så egentligen inte så kul att gå ut en lönehelg..men men.

I fredags var förresten jag o Marcus på bio, såg Shutter Island :) den var bra faktiskt, inte alls som jag trodde den skulle bra, så den kan jag rekommendera  :). Jag har fan varit asmycket på bio den senaste tiden, men det är nice! :).

Idag ska jag åka till Marcus med :) ska se när han spelar badminton med, haha :D. det ska bli kul. Sen är det skola imorn igen, har min examination då.. blir ju spänandne o se hur det går..hatar sånt. O innan blev jag så jävla förbannad i helvete med! För marcus fixade min dator, så den skulle va bra.. men verkar mer vra fel på mitt internet..emn ah vet inte. Får kolla med Comhem. men iaf, innan så skulle jag skriva ut ett papper tills imorgon..men då funkar inte skrivaren! Då måste jag installera den i det nya windows..jag bara okej, ja det går ju..så skulle jag göra det.. men tro fan att det inte går ! Ne då, för då stödjer inte den skivan, installationsskivan, det nya windows!!!!!!!!!! Snacka om attjag fick damputbrott då!!! Men iaf, fick ata fram min adnra dator o fixa då.. så då gick de ju.. men fan va irriterad jag blir nmär det inte funkar me det nya ;(.

Sen idag slog jag sönder ett glas idag på morgonen..hur ska denna dag sluta?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0