Blää

Jag sitter och har precis börjat skriva på min kartläggning nu.. men det är svårt när man inte riktigt vet hur det ska se ut och jag tror att allas kommer nog se väldigt olika ut då det inte finns någon tydlig uppläggning för det. Det är jobbigt tycker jag, för tänk om det blir bara helt fel o rörigt o så? Inte kul. Som Sanna sa så vore det skönt om man kunde få se någon annans för o få ett hum om hur det kan se ut liksom.. Och jag håller med.

Förövrigt har jag jättetråkigt idag, bara sitter o glor ungefär o vet inte vad jag ska göra med all tid. Det är tråkigt och plugga och datorn är tråkig, tvn är tråkig, läsa är tråkigt, bla bla, allt är tråkigt! Jag orkar inte läsa mer texter längre alltså, har typ 2 texter kvar bara, o så nåt kapitel o en bok. Egentligen har jag en halv bok till.. men den orkar jag inte lägga ner mer energi på..kan bläddra igenom den bara.. Så egnetligen är det ju inte så mycket jag har kvar.. men jag har läst så mycket nu så man inte orkar längre.. Undrar hur nästa kurs är? Vet bara att det är en salstenta :/ blä blä , vill inte! Hatar det.

Just nu sitter jag bara o vill att det ska bli fredag. Det gör jag varje gång i början av veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0