Kontrollfreak

Att accpetera att man har ett förflutet och att alla är olika är ibland jobbigt.. Speciellt jobbigt för en som är lite känslig och tänker alldeles för mycket.. Suck på det...

I helgen var jag iaf med Marcus, vi skulle gått på bio, men det blev inget :/ kanske blir på fredag istället? Men annars gjorde vi inte så mycket..tog det lugnt bara. Va ute o gick med hunden med i det fina vädret, det gillar jag :). O hunden va snäll när han gick med mig ;P hihi.

Idag har jag varit ute i Lindö med o fixat med kartläggningen, så schemana är nog klara, tror jag? Så det kanske är dags att sätta igång med arbetet snart då.. :( I don't want to! Har inte pluggat nåt annat idag..är ju inte mycket kvar o läsa nu heller, känns de som iaf? Får nog kolla igenom det imorn när jag är ledig.
Har varit och tränat idag med, blev ett Puls Medel pass, o fy fan säger jag! Det var ju inte lite jobbigt! :O. Hon hade lite konstiga övningar med..men men jag gjorde så gott jag kunde iaf :).

Ikväll börjar Saltön med igen, det ska jag se :)

Våren börjar äntligen komma nu med, skönt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0