Lördag

Filmen i tisdags, Avatar, va bra faktiskt :). men kanske inte sådär överdrivet bra som alla säger.. o när man hört att alla säger så bra om den så skapar man sig ju såna stora förväntningar.. inte så bra alltid kanske.. Men men, helt klart bra va den ju! :). Skulle varit cool o se den i 3d med ju.

Annars har det inte hänt så mycket mer i veckan.. Men igår, fredag, så kom ju plutten till mig, så hade vi fredagsmys med tacos o tv :). Sen idag blir det att festa lite. Marcus skulle på killfest med sina kompisar i Linköping, så då tänkte jag att jag kan ju festa med mina kompisar. :). Men sen igår ringde en av hans kompisar o sa att jag med fick komma! Lite sent kanske.. för jag hade ju velat vara med.. men hade ju planerat annat.. Men men det blir bra ändå. Men då får man ju sova själv inatt :/ buhu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0