måndag

Helgen var mysig! I fredags var jag o marcus o badade i Linköping, var kul :). Sen i lördags va vi på fest hos en av hans kompisar i Linköping, det var mycket trevligt! Men tog tyvärr inga bilder..bara en. Var ute på Platå med, o ja det var ju helt okej det med. Sen i söndags hade vi bara slappdag o jag var trött. Sen åkte jag hem idag.

Var i skolan idag också mellan 13-17 på en mycket seg föreläsning.. han hade typ en bild på sin powerpoint, o den bilden hade han uppe till 16! Herregud, jag satt o ritade istället, så kul tyckte jag det var. O han bara babblade hela tiden o hit o dit.. visade ingen text så man kunde skriva av nåt heller, o tycker det är svårt o bara skriva ner sånt han säger.. nrä han pratar sånt konstigt språk med.. alltså svåra ord o så.. så nej, den var inte så värst kul. Sen när jag kom hem så hamna jag här.. men det suger ju här vid datorn med..blir bara tråkigare o tråkigare o sitta här ju.. O nu är det ingen som svarar på msn när jag skriver o det händer inget annat nånannanstans heller, så blääää. Men vet att det är nåt skit med min dator med, så mina meddelanden inte kommer fram..men kan ju inte jag veta? de kanske inte vill prata med mig bara..? ;( buhu. o vissa gör ju annat med så.. aja. Ska ändå se på tv snart, saltön! :).

O jag blev just nyss lite ledsen i ögat när jag insåg att vi börjar ju ny kurs snart.. o då måste man ju fixa nya massa jävla böcker! gaaaaaaaaah! dyrt dyrt dyrt. jag vill inteeeeeeeee!!!!!!!!!! ge mig 2000000000 miljoner kronor tack! Sen ge mig ett sommarjobb med, för vet inte alls hur det ser ut i sommar ju :/ sågen vet jag inte än med.. har hört med willys också..men har inte hört mer därifrån heller.. kanske ska söka runt lite mer.. går ju alltid o tacka nej med.. men samtidigt så vill jag va nånstans där jag inte behöver jobba hela jävla sommaren o där dom kan va lite flexibla.. Så vi får se hur det går.. nåt måste jag ju ha iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0