Onsdag

Idag var jag ute en sväng på praktiken och fixade det sista med kartläggningen. Sen gick jag hem, det är en bra bit, så det tog 50 min :) då kände jag mig duktig, men nu har jag ont i benen. Blev ingen vanlig träning idag heller då jag kände att jag behövde fokusera på att skriva kartläggningen istället, annars hade det nog inte blivit att jag skrivit så mycket. Så idag har jag alltså skrivit på den och har fått ihop ca 6 sidor, o det ska va max 10 sidor, så det är bra! Men måste fixa in mer referenser med..nu är den ganska tom på det.. men i vissa stycken så kan man ju inte trycka in referenser bara för att heller.. men det ordnar sig. Har ju imorn på mig att sitta med, är ju ledig. Kanske blir träning imorn med.

O jag satt o prata med min syster innan med, o vi kom fram till hur lika vi är inom vissa områden, det var lite sjukt! Vi hade exakt samma åsikter o var likadana på vissa punkter, o det är ju inte en så jättebra sida alltid, så vi undra vem vi fått den dåliga sidan av :P . Enligt mig är det nog mamma.. men jag vet inte.

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, det var mumsigt. Fast inte så överdrivet gott som jag trodde. Var nog det där med de höga förväntningarna. Men helt klart en favorit. Jag älsar ju kött, potatismos och sås så det kunde ju egentligen inte bli fel. ;)

2010-03-18 @ 10:47:36
URL: http://blomklocka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0