Onsdag

Fy fan vilken jävla träningsvärk jag har haft sen träningen i måndags! Gjorde skitont i hela kroppen igår att bara röra nånting, o benen mest. Var på ett Styrka Medel och det har jag aldrig testat innan, men det var ju helt okej, men mycket ben märktes ju efteråt :P. Så idag på träningen gjorde vissa grejer skitont! Men men då vet man ju att man har jobbat iaf ;P, och det är ju bra.

Igår var jag förövrigt ute på min gamla praktik, o jag saknar dom! Jag skulle vilja vara där typ hela tiden. Men gör iaf min kartläggning där, som jag förövrigt bävar inför.. jag vill inte! Jag ger snart upp, det är lite för mycket nu. Massa skolarbete o läsa o baaaajs. Orka.

Imorn är jag ledig, emn har ändå massa att göra.. plugga, städa, tvätta o fixa. Sen ska jag träffa Rebecka med :) vi ska gå på stan en sväng, ska bli trevligt! Var länge sen vi sågs nu ju
Får se om jag hinner med att träna imorn med.. kanske, kanske inte.

Nu ska jag ta mig nåt o äta, o sen kanske man ska börja läsa något.........




Kommentarer
Postat av: Sofia

Fin blogg

2010-03-03 @ 20:49:59
URL: http://sofiasoas.blogg.se/
Postat av: Sofia

Fin blogg

2010-03-03 @ 20:50:00
URL: http://sofiasoas.blogg.se/
Postat av: Erika

tackar :)

2010-03-03 @ 23:17:03
Postat av: Linda

Gulligt med rosa :) Hihi, men då är vi ju två då :) Får testa äta det snart du också, för jag har hört att det är gott! :) Pussokram

2010-03-04 @ 19:25:52
URL: http://blomklocka.blogg.se/
Postat av: Erika

Hihi jo den är lite söt :) men lite smal spalt dock..

Hehe jo, men ah jag får se :). Pussokram

2010-03-08 @ 15:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0