pengar

Dom försvinner verkligen på en gång! helt sjukt. Bara för att idag råkade jag handla lite saker som jag skulle.. inte bra.. det e fan inte bra o gå på stan när man har pengar :P. Men men.. det blir nog bra ändå. O herregud nej, mina pengar är inte slut!

Sanna och jag käkade ju våfflor idag med :) det var gott, men mitt våffeljärn är det segaste i hela världen, + att jag fick bara ont i magen, så de va inte så bra. Men men. Sen kollade vi på massa gamla kort, o herreguuuuuuuuuuud! Det hade vi roligt åt iaf :D men gud, sådär får man bara inte se ut igen! fy fan.

Gick ut till Willys o handla innan med, så fick man lite påfyllt i förråden :). Men aj så äckligt hemskt ont i min mage jag fick därute.. :( ville bara gå o spy när jag stod i kassan.. eller öpnna magen med en kniv.. det var hemskt!. Då tyckte jag synd om mig själv.  O det var inte pga våfflorna..

Imorn är det fredag igen, då ska jag lämna in kartläggningen och fixa lite. sen ska jag träffa Becka, gå en sväng på stan :) sen kommer marcus hit senare med :) så ska vi troligen gå på bio på kvällen med, se Shutter Island, som vi pratat om länge nu :P kanske är dags nu då :).

Kommentarer
Postat av: stina

verkligen statusgrej att du har ett våffeljärn :)

2010-03-28 @ 16:26:10
URL: http://fagbag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0