Polen

Polenresan var trevlig :). Men det är ganska jobbigt att försöka göra sig förstådd där nere, för man varken förstår vad de säger, eller själv kan prata. Sen är inte alla så bra på engelska heller, men men. Det gick ju bra ändå för Marcus fixade snacket åt mig :P.

Men det var skönt o komma bort från vardagen lite o hitta på lite annat :) o vädret var mycket bättre därnere med, inte alls lika mycket snö o kallt som det är här. Dock blev det lite för mycket utemat och alkohol för min del. Eller kanske inte alkohol, för jag har ju inte mått dåligt, men iaf, är lite trött på det nu. Men utemat blev det alldeles för mycket av, mår inte bra av det där nu. Usch, känns ju som man gått upp 10 kg eller nåt bara de dagarna. Blääää på det.

Sen har vi gått runt lite i affärer med, men skillnad i priser på kläder o så jämfört med här är inte nån skillnad direkt, men jag handlade lite iaf :). Hittade inget annat att handla faktiskt :P. Skulle köpt en flaska sprit på vägen hem, på flygplatsen, men då höll vi visst på att missa flyget så vi hann inte :/ då blev jag lite sur. För jag kunde köpt det tidigare, men men ibland är man lite dum o ouppmärksam. Var ju tur att vi hann med hem iaf. Hittade ingen present till pappa heller som fyllde år igår.. Så får ta o hitta nåt här hemma istället. Träffar han ju ändå inte än på ett tag så.

Men nu är man tillbaka i vardagen igen, med massa läsa och skola igen. Träning nu med. Sen får man se vad som händer mer.

Jag känner också vissa saker borde man bara glömma och skita i och inte ta upp. Försöka istället att leva i nuet och se framåt. Inte se bakåt. Det vore enklare så. Och varför är det så svårt egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0