Söndag

Blääääää idag är det söndag, o jag hatar söndagar! Dom är så tråkiga så man vill bara gå o sova bort hela dan, ungefär.

Igår var det ju lite fest hos mig som sagt. Vi som var här hela tiden var jag, Sanna, Mats och hans kompis Fredrik. Erik kom också en stund, sen Johan också, o Jerker o David. Men det var trevligt :). Vi kollade även lite på melodifestivalen, men var inte så insatt i det, eftersom jag inte har följt det. Det var mest Mats som var intresserad :P. Men jag tyckte iaf att Darin skulle ha vunnit, hans låt är så himla fin! :) Men det gjorde han ju tyvärr inte :/. Men Anna vann ju istället o hon är bra hon med, älskar hennes röst! :). Är nog lite för ballader med, tycker det e fint. Tror heller inte på att skicka svenska låtar.. för då gör dom ju oftast om dom till engelska..o då blir det ju inte samma, så det e inte bra tycker inte jag. Men iaf, det blir spännande o se hur det kommer gå för oss iår, ska nog kolla på finalen, när den nu är.

Iaf, efter att ha varit hos mig så skulle vi gå till Palace, iaf testa o komma in..men det sket sig ju, så då gick vi till Hugo istället o det var ju helt okej. Men dom har alltid så himla hög musik därinne, jag får ju damp! Sen gick vi hem vid 2 nån ggn.. tråkigt men aja.. Jag hade ju gärna stannat ett tag till, ville ju dansa mer,.. men aja.. Kände ju inte för att stå där själv eller tvinga Mats o stanna som ville hem o var trött.. så blä på det. FIck prata av mig lite med min älskling på hemvägen. Ville haft honom hos mig istället ju... :/.

Idag på morgonen insåg jag också en äcklig sak som jag hade gjort inatt.. usch!

Men allt som allt var det ju ändå en trevlig kväll, med trevligt folk :). Men förfesten är alltid, ja oftast iaf, roligast, o så även i detta fallet.

Nu idag vet jag inte vad som händer.. ska väl dö i nåt hörn eller nåt. Tycka synd om mig själv

Kommentarer
Postat av: Rebecka Andersson

vad har du gjort nu? "Idag på morgonen insåg jag också en äcklig sak som jag hade gjort inatt.."

2010-03-14 @ 17:29:38
URL: http://rebeckaanderzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0