Tisdag

Jaha nu e de redan tisdagkväll, vilket betyder att imorn är det redan onsdag, sen e de fan snart fredag igen! Jag hinner inte redigt med i svängarna.. Fast jag längtar ju alltid till helgerna ändå :).
Men just nu känns det som att tiden går för snabbt, med tanke på att jag måste skriva min kartläggning och det går ju inte framåt direkt.. för jag tycker det känns tidigt att börja?! Haha den ska ju in nästa fredag morgon! Så nej, jag borde verkligen sätta igång med den. Har ju börjat, men inte kommit så långt. Men är ledig imorn och på torsdag, så då har jag tänkt att sitta, o förhoppningsvis får jag en del gjort då :). Har egentligen en bok att läsa med..men kommer nog bara skumma igenom rubrikerna o se om jag ser nåt intressant.. Har inte riktigt tid eller lust att läsa hela den nu, så det får räcka o göra sådär. Måste också ut till min praktik typ imorn o kopiera lite saker.

O på tal om skolan, så var det lite roligt som inträffade i skolan idag med, men vi tycker faktiskt så, o vissa är bara så tröga ibland, o då får man faktiskt skylla sig själv.

Idag har jag förresten varit duktigt o både gått o varit på friskis, så det var bra :). Men jag känner mig fortfarande helt svullen i kroppen o uppblåst o jobbig sen i helgen. Ska aldrig äta pizza mer! Sen måste jag också lära mig att sätta stopp när jag äter, annars blir det ju såhär, o då mår jag verkligen dåligt.. o inte alltid nåt som hjälper mot det heller :/. hata.

O haha gud va pinsamt det var alldeles nyss! Jag har precis duschat o står i handduk o badrock o ser så otroligt vacker ut, så kommer det en kille från Telia o klingar på! gah! Han bara :" eh jag kanske stör ser jag". Hahaha pinsamt! Så det blev ett snabbt samtal :P. aja, nu ska jag iaf ägna mig åt tvn, blir nog inget plugg ikväll.. istället ska jag se dating in the dark :) ett kul, men samtidigt ganska taskigt program egentligen.. fatta va ful man måste känna sig när den man verkligen klickade med ser en o väljer att åka hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0