Trött!

Har precis varit o kört ett puls medel pass, det som jag gick på en annan gång som jag tyckte var skitjobbigt, o det var det denna gången med! Men jag tyckte att det var skönt att gå på dan för en ggns skull istället för att alltid gå på kvällen, men passet ikväll är ju bra med..o jag gillar det, men aja, nu fick det bli såhär, o nej jag orkar inte träna två gånger.

Nu ska jag ta tag ii kartläggningen igen så jag kommer nån vart! Sen ska jag väl laga mat o se på TV bara, packa lite med. Marcus o jag ska bada imorn, (blä) men men, nu har jag ju sagt att vi ska så :P. Får gömma mig under vattnet som sagt, haha.

Kommentarer
Postat av: Leandernicoline

Hello, This site is a brilliant idea!

2011-03-14 @ 10:21:25
URL: http://leandernicoline.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0