Depp

Just nu känner jag bara för att gå o försvinna ett tag o dö typ... Jag har fått besked om att jag får inget sommarjobb på sågen.. o inget annat har hört av sig heller.. blir så irriterad, dom kan väl iaf skriva o säga: nej tyvärr, du får inget jobb. Lr va fan som! Lite hyfs vore det iaf! suck på alla!!!!!!!!!! Sen så sa mats att jag ska kontakta willys..ångra lite nu att jag inte ringde innnan,..men ska ringa dem det första jag gör imorn bitti! Så får man se där.
Annars kan ju allt bara gå o dö. hej då med allt, hej då ett liv.
Inga pengar nu, inga pengar i sommar, jippie?

Kommentarer
Postat av: mats

hahaha.. jag sa ju till dig.. men det är ju inte försent imorgon iaf.. bara du gör det imorgon emd en gång..

2010-05-10 @ 23:03:41
Postat av: Rebecka Andersson

Har du hört något om nåt jobb än? Annars kanske du kan jobba på resecentrum i Västervik ;)

2010-05-15 @ 17:20:28
URL: http://rebeckaanderzon.blogg.se/
Postat av: Rebecka Andersson

Har du hört nåt än om något jobb? Annars kanske du kan jobba på Resecentrum i västervik ;)

2010-05-15 @ 17:21:11
URL: http://rebeckaanderzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0