dör lite

Just nu känns allt bara jättejobbigt.. Vissa kanske tycker det är löjligt eller att det är skönt eller vad som, men det tycker inte jag. Jag har inget sommarjobb i sommar och det känns hemskt.. Det innebär ju liksom att jag får inga pengar, så jag kan ju inte göra nåt.. O sen blir jag ledig hela sommaren, o jag klarar inte av sånt. Jag är en sån person som inte bara kan sitta hemma i flera dagar och glo, då klättrar jag på väggarna. Jag vill hitta på saker. Men det går ju inte o hitta på massa saker, som att t.ex åka iväg o så om man inte har några pengar.. O vart ska jag va? Jag vill inte åka hem till min familj o va där hela sommaren.. det klarar jag inte av. O här har jag ju knappast råd o va heller..

Jag har sökt flera jobb, men ingen hör av sig.. blir så irriterad, kan inte dom iaf höra av sig o säga "nej tyvärr.." så man vet liksom. Jag blir så störd på sånt. Men det är ingen som vill ha mig.. jag duger inte till nånting uppenbarligen.

Nu mår jag dåligt. ingen lust till nånting.

Kommentarer
Postat av: Martina

Usch jobbigt! Men dålig stil av dom att inte höra av sig i vilket fall! Men har du inte sökt nåt i eksjö? <3 Love

2010-05-18 @ 22:13:12
URL: http://martinabloggen.blogg.se/
Postat av: Rebecka Andersson

Skitdåligt ju! Men må inte dåligt gumman, du duger absolut! Men tyvärr är det ju kontakter man måste ha för att få sommarjobb. Sen också att det inte är så många sökande och att man är ute i bra tid. Skitsvårt att få jobb ju. Men får hoppas du får nåt via vikariebanken då!

2010-05-19 @ 18:38:54
URL: http://rebeckaanderzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0