fattig

Jag känner mig verkligen urfattig, redan! Det har bara gått en vecka typ sen vi fick pengar.. men vart är dom liksom? Ja inte hos mig iaf.. O trodde jag hade mer pengar kvar, men så hade de dratt pengar sen helgen igår, så då blev jag fattig, mycket fattig :( tycker synd om mig själv, men samtidigt är det ju jag som handlat upp pengarna, inte nån annan.. så jag får väl skylla mig lite själv. :(.
Väntar på att jag ska få bekräftelse på att boken är tillbakaskickad till Lycknis med, så vi kan få tillbaka våra pengar.
Då får jag ju lite iaf, yay!

Håller på o tvättar nu på morgonen med, det är tråkigt. Har ungefär varit uppe sen 7, la mig i sängen igen till 8,men vet inte om jag somnade så direkt..men men nu börjar jag bli trött igen, men är väl för att jag inte har nåt att göra.. får väl städa lite kanske..Känns som det alltid behövs ju! Suck.

Har ringt till sågen nyss med o hörde om sommaren, o det verkar som om jag får.. Sa vilka veckor jag kunde nu med, så fick hon se va hon kunde göra. Hon ska återkomma i slutet av veckan eller början på nästa.. så jag väntar.. Men det är jobbigt o vänta..

Vill faktiskt gärna åka till Polen i sommar med...men jag vet ju inte om jag har några pengar direkt.. o då borde man ju beställa biljett nu.. o det är så jobbigt nu bara! Gah, som sagt, jag hatar pengar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0