Hemma

Nu är jag tillbaks i stan igen efter ca en vecka borta. Känns skönt, men samtidigt blev det ju genast ensamt igen.. Men imorn kommer Marcus till mig iaf :) det gillas!.

Helgen har ju varit fullt upp , först va jag hos Martina hela fredagkvällen, det var trevligt :). Sen så på lördagen var det ju konfimation. Sen idag så har vi varit hos mormor! Sen har jag åkt hem då, med full tung packning denna helgen igen..jobbigt..men förra gången va nog väskan tyngre ändå :P men men.

Imorn är det skola igen då.. o sen ska jag på möte med Vikariebanken :O. Men jag blir så irriterad, för vi har skola 10-12, sen e mötet vid 13 då. Sen på tisdag har vi skolan 13-15, o det kan ju tyckas som att man kan flytta det.. o ja det har dom ju självklart gjort med! Till måndag kl 13 istället.. o det är klart att det alltid ska bli så när man redan har nåt inplanerat......! Men men, man kan gå på tisdagen med...men det hade ju varit skönt att gå på måndagen, så man hade varit ledig på tisdagen.. Men så är det ibland..  Kanske sitter där själv på tisdagen :P haha, vem vet. Får man se.

Tror jag ska ta o städa av lite snabbt här hemma med snart, sen ska jag se Vampire Diaries som jag missade i torsdags! Jag har saknat det ju :P Jävla hockeyvm istället på tv ju! Gah.

Kommentarer
Postat av: lisa

wow, kul att någon kommenterar ;) hehe.. JA dom va så fina! och visst är det typiskt karlar? ;)

2010-06-03 @ 09:30:14
URL: http://outoffmyhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0