Seg

Ja jag är seg på att uppdatera..I know.. men kanske ingen som bryr sig ändå.? Jag vet inte.

Satt typ inget vid datorn i helgen..som vanligt, brukar ha annat för mig. Men tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder här sen helgen.. men dom är ju i min mobil, o nu är jag hemma i Bellö o kan inte föra över dom här..så får vänta ytterligare ett tag..
I fredags var iaf Linus o Rebecka hos mig, o Marcus med, så grillade vi o festade lite :) erik kom en sväng också. Det var trevligt. Men sen gcik vi ut på Palace, o det var ju inte lika kul.. Tyvärr.  Det är nog så att hemmafest egentligen är bäst.

Sen i måndags nu då åkte jag hem till Bellö, för jag ska jobba på sågen i Hjältevad denna vecka. Tisdag - fredag.. kväll också.. så 14-23.30.. yay! Not.. Men det blir ju pengar iaf. Men sen på fredag ska jag ju inte jobba kväll..utan dag, alltså 6-16, vilket innebär att jag kommer vara helt död! Men Jhonny sa att jag kunde ju få lite sovmorgon om jag ville..så vi får väl se.

Sen på torsdag fyller ju min babe år med :) så då ska jag till henne på fredag :) ska bli kul! <3. Måste ju snacka lite skvaller som man fått reda på med :O sånt som man absolut inte trodde! herregud. Man slutar nog aldrig förvånas här i världen.

På lördag är det konfirmation också för Kristin, så jag har fullt upp denna vecka med andra ord.

Ha det bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0