Shopping

Igår var jag och pappa i Tyskland och fyllde på förråden lite ;). Haha. Var en lång dag, vi åkte strax efter 3 på morgonen, o va hemma 20.30 på kvällen. Jag körde genom Danmark dit, sen Sverige hem. Trött var jag ju emellanåt, men somnade faktiskt aldrig nån gång, helt otroligt. Trodde sen jag skulle sova hela dan idag, men gick upp 9.20 :O men seg e jag ju lite.. men men, sånt får man ta. Handlade iaf lite åt mig så jag har :) det är aldrig fel. Fick typ uppleva en safari med på ditvägen iaf :P stötte på x antal rävar, rådjur och harar och grävlingar o fasaner :P. O såg massa överkörda djur med :( en stackars liten rävunge bl.a :(. tyckte jag synd om.


Måste ju säga att jag var på Willys för intervju i tisdags med, men har ingen aning om hur det gick..har aldrig varit på en arbetsintervju, så vet ju inte hur man ska bete sig eller säga eller nåt.. så får se hur det gick..får besked om nån dag.

Nu borde jag inte sitta mer här heller utan ta tag i mitt plugg...arbetet ska in på tisdag o jag har itne börjat knappt.. men har nog börjat fatta lite nu hur man ska göra iaf :P men men.. får se hur mycket jag får ihop..

Den här veckan har förövrigt inte varit en nyttig vecka heller..har ätit godis massa känns de som :( buhu. Känner mig som en uppblåst flodhäst. Skärpning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0