Uppdatering

 

Idag var jag ju duktig och städade då.. blev fint.. :) fast hur jag än gör så känns det alltid stökigt på nåt sät.. vet inte vad det är.. :/ det är jobbigt iaf.

Har skrivit på  mitt vfu-papper med, skrev en sida, så det är nästan klart.. känns skönt :). Kan ju faktiskt skriva klart det imorn, så har jag ju det gjort liksom.. Sen imorn ska jag tvätta också..det behövs verkligen.. tvättkorgen är överfull, så har fått lägga tvätten på golvet med! Då är det illa.. men men imorn blir det gjort iaf. Imorn ska Sanna komma hit med, så ska vi plugga till tentan..yay.. not.. Men men, det ska nog gå bra.. :).

När jag hade gjort färdigt allt idag så tänkte jag ju att jag måste ju faktiskt gå ut en sväng..när det inte regnade längre..så hämtade ner mina inlines o tog en sväng :) det var skönt, var varmt ute, så jag blev ju fan svettig. Men det var skönt ändå. Men ska nog ha mindre kläder på mig nästa gång.. Kommer säkert ha träningsvärk i benen imorn med bara för att...


Kommentarer
Postat av: Rebecka Andersson

Ja precis.

Okej, får hoppas mötet går bra då. Men det gör det nog. Linda fick också komma på ett sånt möte, blev godkänd och bara nån vecka efter så ringde dem efter henne. Så hon har jobbat dem första dagarna den här veckan. Men tror dem behöver mer folk på sommaren, mpnga som har semester då ju.

2010-05-19 @ 22:58:36
URL: http://rebeckaanderzon.blogg.se/
Postat av: Rebecka Andersson

Ja precis.

Okej, får hoppas mötet går bra då. Men det gör det nog. Linda fick också komma på ett sånt möte, blev godkänd och bara nån vecka efter så ringde dem efter henne. Så hon har jobbat dem första dagarna den här veckan. Men tror dem behöver mer folk på sommaren, mpnga som har semester då ju.

2010-05-19 @ 22:58:36
URL: http://rebeckaanderzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0