Valborg

I fredags var det ju valborg, och då var det fest hos mig :).Anna var med också, så himla kul o ses igen ju :). Så först var jag, Marcus, Anna och Sanna hemma hos mig och grillade, det var gott! :). Sen så satte vi igång o festa . Senare kom även Linda och några kompisar till henne. Roligt o träffa Linda igen, :) var ett tag sen..  Vi spelade iaf spel o pratade o sådär under kvällen, det var trevligt :). Sen så skulle vi gå ut, Linda o hennes kompisar gick till Otten före oss. Det var tänkt att vi skulle gått dit med..men det var sån himla kö, så kändes som vi aldrig skulle kommit in :/. Så vi gick till Palace istället..men det ångra vi sen, för det var typ inget folk o inget kul överhuvudtaget där! Suck. Så ute var det ju som sagt inte så roligt.

Sen igår, så hände ju inte överdrivet mycket.. fast jag mådde ganska bra ändå, så det var ju skönt. Men fick städa o så..det e inte så roligt o städa efter fest egentligen..men men, så blir det.  Sen träffade jag o Marcus anna o sanna lite senare med, o käka o kolla på tv o så. Det var trevligt. Men jag har kommit på attjag ska nog fan inte käka pizza mer...mår inte bra av det. Är fan fortfarande svullen sen igår! men visst jaghar ju ätit annat idag..men svullnaden byggs jubara på..så jagmår bara dåligt.. inte bra alls :/. Mår judåligt både psykiskt och fysiskt då.

Idag var det fint väder ute , så då bestämde vi att vi skulle ta en glass på Halvars, första gången iår ju. O det var gott. Sen åkte anna hem idag med.. men snart e de ju sommar, då kanske man kan försöka ses mer. Beror ju iofsg på med vad som händer i sommar.. Tänkte jag skulle ta tag idet nu i veckan o kolla upp det där med jobb mer..så man vet lite..

Aja, det var iaf min helg. Var skönt att man festade på fredagen, då får man en dag extra att vila upp sig på. Det är skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0