En trevligt start?

Känns inte som jag gjort nåt annat än att fara fram o tillbaka mellan olika personer i vita rockar... Jag har haft ont i magen sen i onsdag, vilket jag tycker är läskigt... o jobbigt o psykist påfrestande osv..  Så igår kväll satt jag i telefon o prata med massa folk i nästan en timme om de! ( okej, det var kötid med...) men ändå. Sen till slut fick jag iaf komma, men som vanligt.. så var det ju inget! Suck. Lr ja, väntar på ett provsvar..men de dröjer lite..usch hatar o vänta..! :( men men. Va ju bra att det inte var en sak iaf...  Men gud va segt det är o sitta o vänta.. vi kom väl dit vid 19-tiden o var hemma 00.. jippie..men men Så var det med det.

Sen idag har jag varit hos tandläkaren... O återigen : GUD VA VÄRLDEN E LITEN! Jag hittade efter många om och men dit, fick fråga några tanter på vägen t.om. Sen iaf så kommer tandhyginisten som ska undersöka mig o presenterar sig.. o jag min första tanke var "den där rösten o namnet o ansiktet.."  o så var det som jag trodde! Hon arbetade tidigare i Mariannelund, där jag gick innan :P ! O jag har tidigare varit hos henne. Hur liten är inte världen liksom? O hur stor är liksom chansen att jag skulle få just henne?! För det var ju ingen där som visste var jag har gått innan.. ja herregud.  Men det som inte är lika roligt är att det var ju just henne jag inte gillade där nere.......... :( jag tkr inte man känner sig tillräckligt fräsch o ren i munnen när man är färdig hos henne... Så de ska kalla mig om ett år igen.. men hoppas inte det e hon som ringer bara..för då ska jag säga att jag vill ha en annan...
400 kronor fattigare blev jag ändå.. ushc. Kunde haft sån tur att det bara hade kostat 125 men det hade jag inte.. Men det kunde kostat 700 med så jajg vann ju på det iaf :P. Men hade ju räknat med ca 500 så. Blä.

Det var min start på veckan iaf :P inte varje vecka som ser ut så.. Nu sitte rjag o äter lite sen ska jag dra till skolan igne.. i SNÖOVÄDRET! BLäää...det e kallt o blött o jag har inga vinterskor o mina vinterjackor är alldeles för stora allihopa!!! bajs.


Kommentarer
Postat av: Linda

Så himla häftigt att du stöter på samma person! Men synd att hon inte är bra då! :(



Usch, vad jobbigt det låter med magen. Hoppas de kommer på vad det är för man vill ju ha ett svar på besvären. :/ Hoppas det går över iallafall!



Puss

2010-11-09 @ 15:13:32
URL: http://blomklocka.blogg.se/
Postat av: Linda

Mmm precis, hoppas att det ger sig efter den! Det är ju så jobbigt att gå med ont och sen tänker man ju massa konstiga saker.. :/ Puss



2010-11-09 @ 18:55:54
URL: http://blomklocka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0