Fullt upp!

Sitter och har letat efter litteratur till min uppsats nu och har hittat en del. Hoppas bara jag nu hittar något i dem och att de duger! man får ju inte ha vilka böcker som helst...suck!

Idag har jag förövrigt städat hela lägenheten, duktigt! Bara marcus som ska ta tag i disken med..och bädda nya lakan, sen e de faktiskt helt klart! Sen har vi också varit på stan en sväng idag, skulle titta efter vinterskor, men det e så svårt o hitta ett par bra ju...! Har hittat ett par jag vill ha, i mocka o jättevarmfodrade o  fina, men mocka är ju inte det bästa om det e slask ute..men man får impregnera dem ofta sa mamma, men sen e de lite konstiga, de sitter konstigt i hälen :/ men kanske hjälper om man bara lägger i en sula eller nåt..får väl testa. Men ska kolla i Linköping med på fredag, för ska dit då. Hittar jag inga där får jag väl kolla i eksjö/vetlanda nånstans nästa helg :P för vinterskor måste jag ha!

Imorn ska jag först tvätta..jippie...morgontiden 7-12.30 jippie :D.. NOT! Men fanns ingen annan bra tid ju :/. bajs. O måste verkligen tvätta för har ett berg...fattar inte hur mycket kläder vi använder?! :S. Men det e lakan med så..då blir det lite mer. Sen har jag skola 13-17 ca, med handledning.. o känns som jag borde ha arbetat mycket mer med min uppsats sen förra torsdagen då vi hade förra handledningen, men jag har fan itne gjort ett piss! Jag har ju iofsg letat litteratur..sen ringt till ett ställe o ska dit o prata med dem om min uppgift..men inte mer.. :S känner mig lite dålig.. Men tror inte nån mer i min grupp har kommit så mycket längre om jag ska vara ärlig.. vet nog bara en. Va jag tror :O.. Men ska ta med mig massa böcker dit imorn som min handledare ska få titta på.. Sen får jag väl försöka fila ut ett bättre syfte med.. då har jag ju gjort lite iaf! Men har ju inte börjat skriva som sagt..

Sen efter skolan iaf så ska jag o Marcus åka till Ljungsbro, sen blir vi där över natten, sen åker vi hem på fredagen o marcus ska fixa lite saker i Linköping sen blir det en sväng på stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0