Gah

Då var det tisdag igen, veckorna bara springer på! Stress stress...

Igår var jag ju då på kursintro för sista kursen, examensarbetet.. kan ju inte säga att jag blev mycket klokare direkt.. Fick iaf reda på vilken grupp jag är i, men inte mycket mer än så. Vi har ingen bra studiehandledning som talar om lite mer hur vi ska skriva och vad arbetet ska innehålla mer exakt.. vi har heller inte fått reda på hur många sidor det ska vara... och igår skulle vi få reda på vad vi skulle skriva i det PM som ska in imorn..men icke! Jag blir galen!! Men arbetet ska väl vara typ minst 20 sidor iaf.. yay.........!

O vad är godkänd litteratur liksom?! Jag satt och tittade igenom lite gamla c-uppsatser igår kväll o hittade en som hade typ samma ämne som jag, så tog några böcker därifrån o har satt mig i kö på bibblan på, så bara vänta på dem. Sen får jag höra med min handledare då om de är okej! Bajs.

Men den här veckan känner jag inte att jag orkar sätta igång...måste få klarhet lite i först vad jag ska skriva om mer exakt.. ska iaf skriva de där PM idag, sen ska vi träffa handledaren på torsdag..sen kanske man är lite klokare?!

Sen på fredag är det Halloween..måste förbereda min outfit lite med!

Nu ska jag sätta igång o fixa mig o äta o så..innan jag drar till skolan, på den roliga tiden 13-17...

Kommentarer
Postat av: Anonym

när jag läser det här vill jag ALDRIG börja plugga på högskolan. finns d ingenting positivt med den? :)

2010-11-02 @ 13:02:57
URL: http://fagbag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0