Halloween!

DÅ var det söndag igen.. veckorna går så fort hela tiden..usch!

I fredags var det ju iaf halloweenfest hos Rebecka o Linus :) Det var mycket trevligt o en hel del folk med så det var kul! :) Men inte fick jag alla på kort för det.. fick bara vi vanliga ;P haha. Men men så är det ibland. Var en kul kväll iaf, och den avslutades på Otten, mycket trevligt det med :). Men var inte så många utklädda där i fredags som jag trodde de skulle va, med tanke på att det var Ottens Halloweenfest..men men så är det.

Har ju iaf haft två dagar o vila upp sig på nu, det är skönt! :) känner mig tjock också, äter så mkt på bakisdagarna o helger..men men. Marcus o jag ska ta en promenad snart, det ska bli skönt! :). Egentligen skulle vi ju festat igår med, halloweenfest i Linköping, men det blev inte så..för då skulle vi sovit i Ljungsbro, och eftersom det var en helgdag igår så gick sista bussen dit vid 23.30..inte så lockande. SÅ nej vi stanna hemma och kolla på film, men det var skönt det, kände inte alls för att festa igår...

Här kommer nu iaf lite bilder sen i fredags :):

Jag var djävul

 

 

Marcus var blodig :P

 

Linda var fånge

 

Sanna som var vampyr och jag :) o lite Johan :P

 

Rebecka som var pirat , Sanna, Linda och jag :) <3

 

Såhär kul kan man också ha :P haha mycket snyggt..! Johan är förövrigt Shrek! :)

 

O här var vi visst inte lika glada...

 

Men annars var det en mycket kul kväll! :) Tack Linus och Rebecka!


Kommentarer
Postat av: anna

du är så fin gumman, måste ses snart :)

2010-11-07 @ 14:00:20
URL: http://blacknalyn.blogg.se/
Postat av: lisaaaaut

Hälsa sanna att de va bra att den dära lila bustier? eller va de heter: kom till användnig ;)



fina va ni föresten också! ;)

2010-11-07 @ 16:10:56
URL: http://outoffmyhead.blogg.se/
Postat av: Rebecka Andersson

Tack själv gumman! Hoppas ni hade roligt!

2010-11-07 @ 20:16:04
URL: http://rebeckaanderzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0