Happyface?



Jag gillar inte Tove alls, när hon var med i idol t.ex. Jag gillade inte hennes röst direkt och absolut inte hur hon gjorde om låtar och hur hennes scenspråk var. Men denna låten har jag verkligen fastnat för, tror det e nåt melodin, jag tycker den e så härlig! Och det är nåt i den som får mig att både vilja gråta och sjunga med på samma gång. Fin låt helt enkelt!

Igår var jag förresten på kalas hos Anna som fyllde år :) det blev en trevlig tjejkväll med massa snack! :)

Och idag har jag haft fullt upp! Hann inte ens äta på hela dan! Började med intervju 9-10, sen följa med Sanna ca 11-12, sen intervju ca 12-13, sen intervju 13-14, sen intervju 15 och framåt. Suck! Så känns som jag farit fram o tillbaka som en vante! O stressat emellanåt, men det har gått bra med så, o jag har fått mina intervjuer gjorda så det känns skönt! 2 kvar.

Idag har också min älskling åkt iväg till Polen tillsammans med Björn, så ska de va borta tills onsdag. Sakna <3. Men jag ska åka hem, så slipper jag sitta här i helgen o uggla, det blir också trevligt!

o snälla snälla snälla...............



Kommentarer
Postat av: anna

tack för igår baby ;) love ya

2010-11-18 @ 19:43:15
URL: http://blacknalyn.blogg.se/
Postat av: Rebecka Andersson

Ja det var verkligen jättebra där! Skulle kunna tänka mig att jobba på den skolan bara för dem var så supertrevliga. Så om Enebypark skolan ringer dig så säg absolut ja! Där var det toppen!

Hur är allt med dig förresten? Inte hört nåt av dig på länge...

2010-11-18 @ 23:51:55
URL: http://rebeckaanderzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0