Hemma

Jaha då sitter jag hemma i Bellö igen o glor. Kom hem igår. O fan va mkt snö det kom igår! Tog ett kort, men kan inte lägga in de nu.. Får visa vid ett senare tillfälle hur mycket det var igår kväll.
Idag har jag, Sofie och Kristin varit i Jönköping o shoppat. Skulle leta vinterskor och lite julklappar. Jag hitta iaf äntligen ett par vinterskor! Hoppas dom håller mig varma nu i vinter då! Men det borde de fan göra, för det priset och materialet så fan! Hittade dock bara en julklapp, sen lite annat skit till mig själv, som vanligt :P Ja, jag är shoppingberoende. inte bra för plånboken.. Måste verkligen bli skärpning på den fronten!

Imorgon blir det nog julmarknad en sväng, sen hälsa på mormor. Sen måste det bli plugg resten av tiden jag är hemma.. har massa o göra..transkribera en massa intervjuer! Sen börja skriva lite mer..Känner mig lite stressad faktiskt.

o jag drömde en mardröm inatt..den får bara inte vara sann! Snälla.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0