Idol




Alltså jag har kommit på att de senaste åren har jag automatisk tittat på Idol vartannat år bara, då jag verkligen har varit insatt i det. Iår är tyvärr ett av de åren då jag inte sitter som klistrad och tittar, men jag har sett lite då och då och har sett vissa personer mer och andra mindre, sen sett repriser o så. Men en som jag verkligen fastnat för är Jay. Och efter fredagens avsnitt ska jag seriöst följa slutspurten! Hur bra är han inte i det är klippet?! Jag satt seriöst och ryste hela tiden när han sjöng den här låten, och när den kom i sådan där snabbrepris så rös jag igen och ibland räcker det bara att jag tänker på den så ryser jag. O nu lyssnade jag på den igen och rös ännu mer! Och ville nästan börja gråta. Han är så jävla bra!! Var Sanna förövrigt som sa att hon heja på honom för han va bra o jag håller till fullo med!! Den som inte såg i fredags, dom missade verkligen Jays bästa framträdande! (typ sanna ;) ) synd!

Förövrigt om Idol så tycker jag inte om Linnéa nånstans, hon är så jobbig o inte bra o bara förstör. Hade ju hoppats hon skulle åka ut i fredasg, men icke! Hade ju varit bättre hon åkt ut än Andreas, han sjunger ju iaf bra. Men ingen slår ju Jay som sagt ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0