Måndag

Idag har jag först varit i skolan på en föreläsning med en väldigt speciell lärare..man förstår verkligen ingenting av det personen ifråga säger! O jag vet att jag inte är ensam, om det blir paus går en del o resten sitter o skakar på huvudet..ungefär. Jag satt o titta i min almanacka o rita hjärtan i min bok istället, sånt kan man också roa sig med :P.

Efter den föreläsningen iaf så drog jag iväg för att fixa med mina intervjuer till mitt examensarbete! Det gick mycket bra. Har nu bokat in 4 intervjuer på det stället  och redan gjort en! :) perfekt! Fick också låna en diktafon, som jag aldrig har använt, som jag ska använda istället för att spela in intervjuerna på min mobil.. Men ska testa den där grejen imorn o se hur den funkar o så. Sen efter jag varit där så drog jag vidare till ett annat ställe och fixade en intervju till! Så nu har jag 5 intervjuer klara, sen imorn ska jag ringa ytterligare till en pedagog o höra med henne om hon kan vara med. Så har jag bokat in de flesta intervjuer den här veckan, så att jag kan åka hem i helgen o va hemma ett tag, sen kan jag transkribera intervjuerna nästa vecka.

Fick också ett mycket trevligt telefonsamtal innan när jag och Marcus var ute och gick.. men det är änsålänge hemligt.. ;)

Nu ska jag leta lite mer litteratur innan jag bänkar mig framför TV:n med Paradise Hotel och finalen i Biggest Loser Sverige! SPÄNNANDE!! :D

BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0