PM

Idag var jag då på det där PM-träffen med gruppen. Vi diskuterade mest om varandras o gav lite tips o sådär.. Jag har iaf kommit på mitt ämne nu.. (hoppas jag) men ska ju som sagt bara få det godkänt av min handledare med.. Så idag har jag ju inte kunnat jobba vidare med det nåt, eftersom jag inte ens vet om jag får skriva om det eller inte. Så nu vill jag bara att det ska vara torsdag dag så att jag kan träffa min handledare o få lite respons! Tack! Har iaf en back-up plan med.. om nu inte en person i min grupp tar den :P men vi kanske tar olika inriktningar på den isf.. Men men, hittade ju inte så mycket om det ämnet heller..så får se.. Återstår att se efter imorn iaf.

Idag har jag förövrigt tvättat, varit på stan med Becka, letade efter teaterblod..köpte aldrig det igår..men fanns ingenstans! surt. Så får väl ta den röda färgen.. om jag inte åker ut imorn nånstans.. Köpte också ett rött linne till min halloween-outfit, så himla tajt dock! kommer känna mig som en uppstoppad korv med valkar.  Fint, men aja, det ordnar sig väl. Imorn måste jag köpa en grej till som jag itne hann idag också. Sedan har jag o Marcus varit ute en sväng på Willys o handlat med.

Imorn måste jag också hämta ut mina skor som jag gick o bad o få omklackade idag..150 kr..tycker faktiskt det e lite dyrt... den jag brukar gå till är billigare..men han e fan inte så bra.. Så hoppas fan denna e bra! Annars.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0