Söndag

Söndag igen..tråkigt som vanligt!

I torsdags åkte vi ju till Ljungsbro o sov där, sen var vi i Linköping i fredags. Skulle leta efter skor..men hitta inga.. men fick ju fan inte gå nåt knappt heller o titta eftersom marcus mest var upptagne med att kolla efter skor till sig själv... Men han hitta ju ett par fina iaf så det var ju bra för honom! :) Han hitta också ett par fina jeans. Jag hitta ingenting, men lika bra det, då gör man inte av med några pengar.. men skor skulle ju varit bra..men men. Sen avslutade vi i Linköping med att äta tunnbrödsrulle iaf, som Marcus pratat så mycket om! Jag tog en med grillspett i, och det var inte gott alls. Så nej, tunnbrödsrulle passar inte mig.. mos o bröd o sallad ihop..nae tack.
Sedan avslutade vi hela fredagen med att titta på Sagan om ringen - Konungens återkomst. Så nu har jag sett alla, o dom e bra! :). Men sent blev de..somnade nog vid 3..blä.

Sen var det lördag iaf, som jag typ sov bort halva dan eftersom det blev så sent på natten.. Gick upp typ 11.20, lite för sent för mig..men men. Sen gjorde jag inget under dan, sen gick jag till Sanna på kvällen iaf o hade myskväll med mat, film o prat :) mycket trevligt! Vi såg "Flickan från ovan", hade faktiskt höga förhoppningar om den..men den var inte alls så bra :/ en besvikelse faktiskt. Suck. Men den kvällen blev också sen, så gick upp sent idag med... inte bra för min dygnsrytm..! Ska ju upp tidigt imorn liksom, börjar 8. Blä.

Idag har ju då heller inte hänt mkt...kollat på tv o käkat typ. Nu väntar jag bara på att klockan ska bli 20 så att jag får se mammorna igen! <3 älskar det! :) hihi. Har iaf sökt ett jobb till, sen skickat in mina intervjufrågor till min handledare. Imorn ska jag ut till två ställen o informera o fråga lite om mitt examensarbete!

Får lite ångest med att jag inte har jobbat något den här månaden.. Känner liksom att jag behöver pengar då i december.o då kan jag även lägga undan lite så jag kan ha i januari. Men skolan måste fkatiskt gå före nu i den här kursen..det är ju det viktigaste och sista nu! Är ledig på tisdag, torsdag o fredag denna veckan.. Men det är lite annat som händer denna veckan med som får gå före. Kan ev jobba fredag, men det beror på när jag får intervjua med.. så får se. Annars får det väl bli nån tid nästa vecka..  Sen måste jag sätta upp tider i decmeber för att få pengar i januari sen, annars får jag inget då! Inte bra alls :(. Men uppsatsen ska ju skrivas klart då med.. men några dagar kan man faktiskt jobba med, det klarar jag!


Kommentarer
Postat av: stina

allvarligt, har du börjat gilla sagan om ringen filmerna nu? var d inte du och jag som körde sten, sax och påse till dem? ;)

2010-11-14 @ 22:22:18
URL: http://fagbag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0