Helgen!

Igår var jag ju då på Sabaton, tillsammans med Sanna :) Det var mycket bra, som vanligt! ;). Jag tycker att dom är ett redigt bra live-band och de får med publiken o allt! :D så himla nice! O vi stod väldigt långt fram med så det var skitbra! Dock hade vi fel skor på oss (högklackat :P) dock såg vi ju bra eftersom vi kom upp lite längre då med..men AJ va ont vi hade i fötterna sen..itne skönt nånstans! Sen e de ju alltid folk som puttas o har sig därframme, men det e sånt man får ta, det var inte så farligt ändå så det var skönt. Men att stå o göra en mindre moshpit inne i Flygeln var väl att överdriva...suck.

Efter att konserten var slut iaf, så köpte jag mig ett linne med Sabaton på, mycket fint! men väldigt små i storlekarna måste jag säga..va tur att jag fick pröva! Sen drog vi iaf o mötte upp Marcus, Björn och Jonte, sen drog vi ner mot Otten, o då börja det regna med..+ att vi var svettiga o äckliga efter konserten..så kan ju inte påstå att jag kände mig så snygg eller nåt resten av kvällen så..usch. Men men. Var en trevlig kväll på Otten med iaf, stod fan o dansa hela kvällen, o träffa massa folk man kände igen, så det var trevligt. Var mycket folk ute med. Blev med på ett vimmelfoto med..men hoppas fan inte han lägger ut de...lär ju se ut som skrutt! uscha.

Imorn börjar skolan igen..sista kursen nu..usch, nervöst, läskigt o allt.. Jobbigt. Är ju bara uppsatsen kvar att skriva nu..men det e massa föreläsningar med att gå på, som jag tänker gå på för att de känns bra liksom, handlar om hur man ska skriva o blaha blaha, blir nog bra! Men ligger på jobbiga tider..men men då får man uttnyttja resterande tid av dagen till att arbeta med material till uppsatsen.. Men känns också så himla jobbigt, för att vi har inte fått nån specifik studiehandledning till kursen, o vi vet heller inte vad vi är i för grupper! O man har liksom gruppgrejer denna vecka, så hallå???!!! Man måste ju veta vad man ska kolla på för schema liksom..suck på er!!! bajsdbfjkgdfhlkdfjkjfg.

Så nu blev det lite långt..men aja, nu ska jag fixa lite, sen ska jag se Ensam mamma söker! <3 ett av mina favoritprogram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0