Helgen

 

Hade ju besök av Martina och Robin i helgen, det var trevligt! :) Tyckte de verkade komma bra överrens med Marcus med så det kändes ju bra, var första gången de träffa honom, 10 mån efter vi blivit ihop :P hehe :) men så blir det ibland när man bor som vi gör. Men men det  var trevligt att ha dem här iaf :) <3. I lördags kom de då, sen satt vi om umgicks o spela spel o lite på kvällen, sen drog vi ut, men var ju sån kö överallt, o svinkallt ute! Så vi besluta oss för att bara gå till nån bar typ, men jag vet ju inte så jättemycket om dem här i stan, den jag hade tänkt gå till var stängd, så vi gick till Cromwells, o jag tyckte väl inte det var nån höjdare direkt.. Så dit kommer inte jag gå igen iaf :P. Men vi dansa lite o bara satt o prata typ, sen drog vi hem skapligt.

Sen på söndagen var vi på stan ett par timmar, sen åkte de hem framåt kvällen, så då myste jag o Marcus bara med film typ.

 

Igår hade jag ju egentligen litteraturseminarium...men jag struntade i det, hann inte läsa, så tar igentagningen som är om lite mer än en vecka..då hinner jag läsa lite mer utan att det är massa annat i vägen, så det känns bra! Min förkylning/sjuk börjar bli bättre nu med..var ganska bra idag på morgonen, men nu framåt eftermiddagen täpptes näsan igen igen, så får väl se hur det är imorn. Var och köpte mer Sinova idag så ska ta dem nu med tills det gått över. Dom är bra! Var och jobbade idag på min praktikplats, fast med de små barnen istället, mysigt :). Hade en pojk i knät typ hela dan :P hehe men det var gulligt.

O nu sitter jag här ensam o glor.. Marcus är i Linköping o spelar badminton, sen ska han sova hemma hos sin mor o far.. så jag sitter här o glor..inget bra på TV heller.. Men får väl tänka igenom lite grejer till vfu-seminariet imorn..sen duscha o lägga mig typ.


Kommentarer
Postat av: Rebecka Andersson

Hade du någon länk till din kompis där, hon som gått ner så mycket?

2010-10-21 @ 11:38:01
URL: http://rebeckaanderzon.blogg.se/
Postat av: Rebecka Andersson

Okej. Tack, jag hittade henne sen på google

2010-10-21 @ 19:47:36
URL: http://rebeckaanderzon.blogg.se/
Postat av: Rebecka Andersson

haha ja det är ganska mycket. Men jag äter mycket frukt med. Både till frukost och mellanmål. På kvällen kan jag ta 2 frutkter och bara smaska i mig

2010-10-29 @ 23:42:19
URL: http://rebeckaanderzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0