Segisen uppdaterar

1 vecka o lite mer.. så blir det när man är trött o har annat att göra.
Var ju i Ullared iaf o shoppade loss..minst sagt..!! Det gick på några tusen där om man säger så.. så nu e jag fattig. Men hittade ju iaf lite skit :). Roligaste var ju att dom filmade med där när vi va där! :P haha, elina o ida blev visst filmade, hoppas det kommer med! :D haha. Återstår att se. Jag kollar inte på serien Ullared, men har ju sett det några gånger o så, o såg en av dom som va med där i i varuhuset, haha :) han Ola-Conny, vilket namn förövrigt..

Men som vanligt när man varit i Ullared med så är det ju alltid något man kommer på att man glömde eller ångrade.. så nu är jag ju sugen på att åka igen :P Funderar seriöst på det i december.. men får se.. lär ju va sjujävla massa folk! Sen har man väl inga pengar heller då.. suck. Pengar ska då alltid vara ett jävla problem. Bli mer sparsam! Ja tack.

Sen veckan då..då har det som vanligt varit praktik, sen var jag med Sanna en kväll också  o lagade mat o så, det var mysigt :). Sen i helgen blev det fest igen.. jag som bara skulle ta de lugnt.. men men, faller man för grupptrycket så gör man :P haha, men blev en ganska trevlig kväll hemma hos Rebecka o Linus iaf :) tillsammans med Sanna, Linda, Johan och David. Och Mats! :) Han hade inte sagt han var i stan.. men så va han de så sen kom han till oss, så det var kul att träffa han nu när han har flyttat.  Sen drog vi iaf till Otten, och där träffade jag på en kille från TV, o jag känner mig alltid så pinsam.. borde väl inte sagt att jag kände igen han från TV, tror inte hans ego behövde boostas..

Och i söndags fick jag ju en rolig överraskning med.. not! När Marcus kom med tåget till stationen och skulle ta min cykel hem... tror ni det fanns nån jävla cykel där eller?!?!?! NE skulle inte tro det! bajs suckjdfmbö-.dXFn bkljdfgvbdfjng. Så tycker jag. Så då var jag sur hela söndagen. + att jag hade ont i/på benet, för fick ett glas strax nedanför knät på dansgolvet på lördagsnatten, och fattar inte hur de kunde bli en sån knöl o göra så ont?! :S gör skitont fortfarande iaf, o ont  när jag går o kommer emot o allt :(. suck.

O nu är det en ny vecka då med.. med sista praktiken :( vill inte. Kommer sakna mina gosungar. Sen har jag asmycket plugg... trodde litteraturseminariet va om 2 veckor..men det är visst på måndag.. så bajs. Så har 2 böcker att läsa, sen 2 kapitel ur en annan. Sen komma på 3 st frågor om de, sen en text på 10 sidor att skriva..har ca 5 kvar. Sen utvecklingsplan o reflektionsdokument om praktiken att skriva, men det där sista har jag faktiskt gjort klart idag! :) Så det e ju skönt, ska bara be M läsa igenom det imorn då :).

Ne nu orkar jag inte skriva mer. bye (ska uppdatera nån mer dag.. ;))

Kommentarer
Postat av: Rebecka Andersson

Fick du bara G? Den var ju asbra ju! Snyggt skriven. Min kommer garanterat få ett U

2010-10-13 @ 07:21:34
URL: http://rebeckaanderzon.blogg.se/
Postat av: Rebecka Andersson

Ja förra året hade dem så. Men nu hade dem gjort om så man får äta gratis när man har heldagsansvar

2010-10-14 @ 07:18:29
URL: http://rebeckaanderzon.blogg.se/
Postat av: Linda

Så bra då! :) Haha, han ser ju lagom mongo ut. Men roliga kort ;P Haha!

2010-10-14 @ 15:29:18
URL: http://blomklocka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0