Sjukling

Usch.. sitter här o snorar o svettas. Är lite småsjuk. Började redan i tisdags kväll, sen i onsdasg va de värre..sen ännu värre i torsdags (igår då). Så hade min sista dag på vfu:n igår..fick vara ledig idag, o det behövdes, fick sova ut o vila..sover ju itne så bra på nätterna när jag är sjuk. Sen är det ju där bacillerna finns så lika bra för mig o vara hemma, + att jag smittar ju inte nån av dem då. Men saknar dom så mycket redan :(. Blev ju gråtfärdig när jag skulle gå hem igår :'( usch. Men får komma ut o hälsa på dem o så :) kanske jobba också om så behövs nån gång. Fick ett jättefint ljusset av dem med, tack! Jättemysigt o passande färger nu till hösten. Går i brunt o grått o svart typ.

O jag känner nu med att jag kommer itne hinna läsa klart till litteraturseminariet som är på måndag.. Jag hade ju missuppfattat schemat o trodde att det skulle vara nästa måndag.. men det var nu på måndag! Så bajs. Har inte läst klart en hel bok ens..o jag brukar läsa snabbt.. men har kommit andra saker emellan också, som att fixa hemma, med mat o allt.. sen är man trött efter praktiken, sen skriva på examinationen med. Så det har varit lite mycket.. Men igentagningen på det är om 2 veckor, fredag, så funderar på att gå på det istället, för jag kommer säkert inte hinna.. men ska försöka.. Martina och Robin kommer ju i helgen med så då blir det ju inget pluggande.. bara lite på lördag förmiddag och söndag kväll typ. Men ska bli kul o få hit dem iaf :) det var ett tag sen vi sågs nu! Så får vi se vad vi hittar på för spännande :).

Ne nu ska jag väl ta tag i lite saker..har ju sovit bort halva dagen..men men, mår man dåligt så.. O ändå e de massa saker som ska göras..blä..

Kommentarer
Postat av: Linda

Men då, din stackare. Krya på dig! Hoppas det löser sig med läsningen och så! Puss

2010-10-15 @ 14:04:38
URL: http://blomklocka.blogg.se/
Postat av: Linda

Ne, det spelar ju ingen roll egentligen. Skönare att känna att man har koll på det man skall prata om. :) Funderar på igentagning på mitt också. Då slipper jag nog Kicki också :) ha en fortsatt trevlig lördagskväll! Puss

2010-10-16 @ 22:22:54
URL: http://blomklocka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0