Woopsiedaisy!

OJ oj, nu var det visst ett väldigt bra tag sen jag uppdatera..har tänkt att uppdatera flera gånger..men har inte orkat eller haft tid.. Förra helgen var iaf min familj här och hälsa på, vi åt o gick på stan o så o lite. Var även en sväng hos Hasse och Lena. Sen drog jag till Rebecka o Linus på kvällen. Det var en trevlig helg :).

Var även iväg o jobbade lite förra veckan. Och den här veckan har jag också jobbat, en dag. Sen har jag pluggat (läst) massa till litteraturseminariet som jag hade idag. Hade även mitt examinationsseminarium den här veckan, och blev godkänd! :) yay! Mycket nöjd. Fick pengar den här veckan med, mycket välbehövligt! Men jag är ju sån att jag gör av med dom på en gång! Inte bra alls! Har redan shoppat massa..o betalat räkningar.. usch. Får tänka till lite nu om pengarna ska räcka månaden ut.. har fortfarande inte varit hos tandläkaren (ska dit om 1 ½ vecka) o inte köpt vinterskor..det ska pengarna också räcka till. Sen kommer vi ju behöva köpa mat också, så spara spara!

Imorn är det iaf äntligen SABATON som gäller! :). Många uteställen har visst också Halloweenfester den här helgen..så som jag fattat det är det ju faktiskt nästa helg annars, enligt almanackan,. Men några ställen har sådana fester nästa helg med, så Halloween-firande med maskerande o så blir alltså nästa helg!

Ne jag ska faktiskt bättra mig på att uppdatera här lite oftare....(we'll see about that..) haha :) Ne men jag ska!

Bye, nu ska jag fortsätta fredagsmysa med TV:n

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja usch, det är jobbigt. :(



Skönt att skolgrejerna gått bra! :) Känns så mycket lättare då ju! Tänkte det, för alla helgonahelgen är ju nästa helg. Men jag är inte uppdaterad om när man brukar fira. :P Brukar följa strömmen ;)



Ha en mysig kväll tjejen och ha det grymt imorgon! Puss

2010-10-29 @ 21:18:16
URL: http://blomklocka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0