Äntligen!

 

Haha äntligen är det dags för Ullared! På lördag morgon bär det av, yay! :) Det ska bli kul! Känner på mig att jag kommer göra av med massa med pengar...men men, det ordnar sig alltid som sagt.

 

Annars händer inte så mycket nu..har praktik nu o i 2 veckor framöver och massa plugg utöver det. Träffade Anna, en tjej jag pratat med på internet, i tisdags, det var trevligt :) vi gick runt på stan o prata o bara va liksom. Lätt o prata med o sådär :).

 

Förövrigt känner jag mig ganska deprimerad nu..det är så mycket med allting.. :/ Det är skolan, praktiken, jobb, hemmet.. Känns  som man inte hinner med nåt.. Vill egentligen bara krypa ihop i ett hörn o gråta i flera dagar. Så jävla jobbigt! Vill bara sova, men får inte göra det förrän nästa helg.........


Kommentarer
Postat av: Linda

Kämpa på vännen! Inte lätt när det är mycket men förhoppningsvis blir det snart bättre!



Hoppas du hittar massa fint! Puss

2010-10-02 @ 16:59:34
URL: http://blomklocka.blogg.se/
Postat av: anna

tack d samma gumman,du va lätt att snacka med :) naaw ja finns ju gumman, det vet du väl om? <3

2010-10-05 @ 15:03:44
URL: http://dabrunette.blogg.se/
Postat av: Rebecka Andersson

Haha det kan jag förstå att han inte blev. Men jag tycker faktiskt det :)



Jo det är sant men jag tycker ändå hon är lik dig. Hon är lik dig från att du var lite rundare i ansiktet och hade långt, blondt hår. Särskilt när hon hade lockigt hår var hon lik dig. Jag tycker hon är ganska söt, men hon är ju värdelös på att sjunga! Så jävla nasalt!

2010-10-09 @ 13:03:58
URL: http://rebeckaanderzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0