Då var det dags...

...för lite uppdatering igen då.. har inte haft tid att sitta här. Sitter som sagt sällan vid datorn längre, bara en liten stund ibland för att kolla mejl o facebook :P o läsa andras bloggar.. min själv är ju så tråkig.

Har iaf jobbat, 3 dagar förra veckan. :) pengar o erfarenhet, inte fel! Sen i fredags vart de fest hos Sanna :) var en mycket kul kväll faktiskt! Men dock blev jag lite för full..men det e ju en annan femma ;). Det var iaf jag, Marcus, Sanna, Linda, Johan, Rebecka o Linus :). Sen blev det utgång på Otten. O där klagade jag på fotograffen att han tog alltid bilder på mig där men jag blir fan aldrig med på internet där dom läggs ut! MEn då sa han att det inte var han som bestämde de.. men jag sa till han iaf. O ja jag såg ju resultatet nu idag.. Vårat gäng var med på 4 lr 5 bilder. Varav jag var med på 2, en med marcus o en med rebecka. Men gud så jag skäms! Kan man va så ful?! Så ful, borta och full! Ne, jag ska fan inte klaga mer, han la säkert upp dom fula bilderna bara för att! Gah!!!! Ska hädanefter undvika kameran där. usch! Kolla själva (lägger upp några bilder här i).

Sen på lördagen blev de iaf fest igen........ :P men det gick bra. Då var vi här hemma, men det var också trevligt :). Det var jag, marcus, sanna, linda o johan. Sen kom jerker o david :) sen 3 killar o en tjej till. Men dom där killarna kunde väl lika gärna kvittat.......va snäll jag är :P haha men så va de. Va roligare innan dom kom o när dom gått! :D haha. Sen skulle vi iaf ha gått ut på Karateklubben på Trappan, men vi stod i kö i typ en timme, kom dit ca 00. O vid 1 hade vi då fortfarande inte kommit in, men stod vid dörren precis, så kommer en vakt o säger att de kommer dröja en timme till innan vi får komma in! O vi bara.. ne vi går. Så sanna o jag o marcus drog o käka, medan johan o linda skulle gå vidare till hugo lr otten, men de va visst kö där med. :P Sen drog sanna iaf hem o  marcus, jag o linda o johan hade visst efterfest här hemma hos mig, lr rättare sagt så hade dom det, jag somnade. 

Men det var iaf 2 trevliga kvällar :) men lite mkt skit den här helgen, med mat o dricka.. usch o fy. hej svullen bulle.

Idag ringde de om jobb med så var iväg o jobba på ett ställe, o ska va där imorn med :). Har egentligen föreläsningar imorgon, men jag struntar i dem, man måste ju som sagt inte gå på dem, även om de kanske hade varit intressanta. Men kan jag tjäna kanske 700 spänn så tackar jag nog inte nej till det.


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad roligt att du får jobba så mycket! Det stämmer, hellre pengar än föreläsningar. Mycket kan man ju läsa sig till i böcker. :) Puss

2010-09-27 @ 22:30:25
URL: http://blomklocka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0