Lördag

Jag skulle ju uppdaterat i onsdags, men hade inte tid för det, sen hade jag inte tid i torsdags eller igår heller. Fullt upp har jag haft.

Men det som skedde i onsdags var iaf att Marcus flyttade in hos mig! :) Så hela onsdagen gick åt till att packa, handla och flytta pch packa upp. Först på dagen åkte vi in till stan och handlade lite, handlade bl.a ljus, kuddar och filt på Ikea som jag tänkt göra länge, och nu är det gjort iaf :). Sen var det tillbaka till Ljungsbro, hyra släp och packa ut o in. O första gången i hela mitt liv som jag skulle köra med släp! Läskigt! Men det var ju inte så stort släp, så det var ju lugnt, men skulle ju köra ända till Norrköping med och i stan o allt, men det gick fin fint :). *Stolt* ;) haha. Fick lite hjälp av Linus med och packa in här i Norrköping. Trodde inte det skulle bli så mycket grejer, men det blev det! fy.
Sen var vi iaf tvungna att åka tillbaka till Ljungsbro med släp och bil. Hade man varit lite smart kunde vi ju lånat en bil här..men kom inte på det förrän på tisdagkvällen o då var jag ju redan hos Marcus..men men iuaf, det gick ju bra det här ändå. Sen iaf så skjutsade Marcus pappa o mamma tillbaka oss till stan :) blev en snabbis på Hageby Centrum med. Det var ju Happy Hour.

Sen när vi kom tillbaka så packade vi undan mitt skrivbord o TV pch packade upp Marcus saker istället. Sen blev det mat, efter typ hundra timmar. Men det resulterade sedan i att jag vaknade med världens magkramp vid 4 på natten, inte skönt!men men

Nu ser det ju som sagt lite annorlunda ut här hemma, lite andra grejer och lite mer grejer. O masa jävla sladdar som hänger under bordet till all elektronik Marcus har, men men, det får man väl stå ut med när man bor med en kille :P. Jag är ju en sån som vill stänga av alla apparter och knappar under natten med och när man inte använder dem..men sån är inte Marcus..men men, får leva med det också helt enkelt :P. Men har lite problem med vad jag ska göra av alla mina papper och böcker, för de får ju inte plats på skrivbordet längre..men kommer väl på nån bra lösning så småningom. Mitt förråd uppe på vinden är också fullt nu, nu kan jag faktiskt inte gå in i det, för att mitt skrivbord står mitt i. Men får nog ta o skruva isär det nån dag..för sådär kan jag inte ha det.. måste ju faktiskt kunna komma in till mina lådor om det är nåt jag vill ha, eller nåt annat jag måste packa ner.  Jag har helt enkelt alldeles för mycket saker! suck, borde verkligen ta hit nån som kan rensa åt mig..själv har jag ju så svårt för att slänga saker..även om jag inte ens behöver dom! blä.

I torsdags kväll var jag också på tjejkväll tillsammans med Rebecka och Sanna, det var trevligt! :) Tog också på mig att jag kunde vara hundvakt tills idag, så tog med mig Mille hem så var han här tills idag :) Det var både mysigt och jobbigt :P. Mysigt o ha en lite grishund, men jobbigt att han bajsar och kissar inne och att han ska leka när man själv vill sova :P. Men igår kväll va han lugn iaf, så det var skönt :) vi hade det bara mysigt i soffan, vi 3 :). Lr ja , inte Marcus kanske, han bara nös o nös o va sjuk typ pga allergi, stackarn :/.

Ne men nu ska jag sluta skriva, blev lite långt :P Har iaf städat nu o ska lägga på mattorna o ställa undan lite, sen blir det mys o TV :)


Kommentarer
Postat av: lisa

GRATTIS till livet som sambo ;)

har föresten låst min blogg, vill inte ha snokande jävlar där ;) men du kan få lösen o det, skickar det på face!! :D pöss

2010-09-04 @ 21:43:27
URL: http://outoffmyhead.blogg.se/
Postat av: Eirikalida

Great idea make it site. Thank you.

2011-09-26 @ 12:47:22
URL: http://eirikalida.blogmedics.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0