Oops..

Var visst ett tag sen jag skrev.. :P

Men vad har hänt sen sist?

  • Tungpiercingen läker fint, jag kan äta vanlig mat o allt, så no problems, asskönt! :)
  • Har haft praktik i 2 veckor, vilket har varit kul :) trivs mer o mer där nu. Har varit lite mer med småbarnen nu med, gull!
  • Fått lite vikariejobb, så ska jobba imon, torsdag och fredag. Yes! :)
  • Tjejkväll med Rebecka och Sanna som blev till avslutningsfest för Mats som nu har flyttat, tråkigt :/ men festen var kul! :)
  • Var hemma i helgen, ville träffa kattungen, sen bara ta det lugnt o inte göra nåt speciellt liksom, bara va med familjen. Vilket jag också va, plockade svamp med Kristin o bara va liksom. Skönt. O Alice (kattungen) va så söt, dom får inte ge bort henne! Isåfall vill ju jag ha henne, men jag tål ju inte katter helt :/ dock märkte jag inget nu när jag va hemma..så får se. Men Marcus tål ju inte pälsdjur heller..bajs.
  • Vill ha nya skor och längtar till Ullared! :D

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0