Smärta

Då var det dags att gå igenom samma smärta igen som jag gjorde för nästan exakt ett år sen..dvs tungpiercing! :P haha. Va ju o tog nytt hål idag, för det andra hade växt igen. O det gjorde ju nästan lika ont som sist. O nu känns de ju som man sitter med värsta stora saken i munnen, läkpiercingen vill säga. Men får byta om 2-3 veckor, beroende på hur det känns, så det e ju skönt :). Men lite jobbigt o prata nu bara, o äta.. Kan ju inte äta riktigt normalt, sist levde jag på yoggi o mackor, o det har jag bunkrat upp med nu med :P varm mat får man ju inte äta, isf ljummen, men jag ska säga er att det är skitsvårt att tugga, för man tänker inte redigt på det.. så helt plötsligt sitter man där o biter på piercingen, o det gör ont ska jag be o få tala om! Men det gick ju bra o leva på det sist så, så det ska väl gå nu med. Hade ju inte ont i magen iaf på ca 2 veckor, eftersom jag inte kunde äta så snabbt :P så det var ju skönt. Men men vi får se hur det går nu, måste ju försöka äta nån liten mat då o då iaf. :).

Mår annars förövrigt bättre idag, den där sjuk/förkylningen försvann förhoppningsvis, det är bara huvudvärken kvar.
Är nog dags att lägga sig snart med, måste upp 6 imorn. :/ blä.

Marcus och jag måste också kolla över våran matkassa, det hjar blivit lite mycket handlade nu på de senaste. Man får helt enkelt äta upp hemma först innan man köper nytt! tänk på det!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jaha, hade du plockat ur den förra tungpiercingen? Måste göra grymt ont asså. :P Lider med dig ;)

2010-09-16 @ 11:17:05
URL: http://blomklocka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0