Söndag

Då var det söndag igen, men känns som denna helgen inte gått så jättefort ändå, det är skönt!
Idag har inte mycket hänt, kom upp ganska sent.. Har iaf skickat in mitt litteraturseminariumpapper..vet inte om det blir godkänt..men det återstår att se! Sen var jag nere på Gina o köpte en tröja jag har velat ha, så nu köpte jag den :) men nu får det fan vara nog med shopping o allt handlande! Måste spara mina pengar..månaden har ju bara börjat precis.

Har tänkt att jag ska plugga lite till idag..läsa lite till praktiken. Sen laga mat o förbereda lite tills imorn. Nu är jag ute på praktik i  2 veckor, så på dagarna är det inte mycket mer än det som händer. O jag blev ledsen i fredags på praktiken, det var en tjej som sa att jag hade stor mage ;( det tycker jag faktiskt inte jag har..

Behöver hitta lite papper som saknas inför min praktik med..men dom ligger säkert på vinden..o där går ju inte att komma in.. gah. FÅr kolla om jag har dom på min hårddisk kanske. Vore bra om jag kunde hitta dem nämligen..

Ne nu ska jag diska lr nåt. bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0