Tackar!







Med denna fina utmärkelse kommer några små förpliktelser:
♦ kopiera in awardbilden i din blogg för att visa att du har fått den
♦ tacka och länka till den som nominerade dig
♦ nominera sju andra bloggare och länka till dem
♦ berätta sju intressanta saker om dig själv


Tack så mycket Jenny :)


7 intressanta saker om mig ( om det nu är nåt intressant..):

  • Jag är snart klar förskolelärare :)
  • Jag är nybliven sambo med min älskling :)
  • Jag är lite av en allätare inom musik men min favoritgenre är ändå rock/hårdrock
  • Godis är min stora last - farligt...
  • Jag har aldrig i hela mitt liv rökt en cigarett
  • Jag är ganska känslig
  • Jag vill väldigt gärna ha motivationen till att vara nyttig o träna o allt..men det har jag inte. Jag ger upp för lätt

Jag vill nominera följande:

Rebecka - hon är aktiv i sin blogg och en av mina bästa vänner :)

Lisa - en vän och hennes blogg är rolig att läsa, speciellt om man känner henne :)
Stina - en vän som skriver på ett härligt sätt, så att det blir kul att läsa :)
Linda - härliga linda som skriver om allt möjligt, kul att läsa :)
Martina - mina fina martina som också skriver om allt möjligt och blir intressant att läsa eftersom vi inte ses så mycket nuförtiden.. :/
Anna - en tjej som jag inte träffat än, men är kul att läsa, för hon uppdaterar så ofta :)
Mats - mats är en rolig prick, men tyvärr skriver han inte så ofta :(. Men jag vet iaf uppkomsten till hans bloggnamn!

Kommentarer
Postat av: Tina

Fan! Jag tycker det är dags att robin och jag kommer upp snart. Vill ju träffa marcus och allt, så kunde vi gå ut med! Tänk över vilka helger du kan och hör av dig :) Jag kan ju typ alla helger när jag inte jobbar då. Puss saknar dig så mycket! <3<3

2010-09-06 @ 23:22:35
Postat av: lisa

tack då erika! vet dock inte hur man länkar :S haha

2010-09-07 @ 12:15:54
URL: http://outoffmyhead.blogg.se/
Postat av: stina

tack gulli. jag ska fixa så fort som jag påminner mig själv om att jag faktiskt har en blogg :)

2010-09-11 @ 20:10:12
URL: http://fagbag.blogg.se/
Postat av: anna

aaaaw gumman tack :P fan va glad jag blir alltså :P

2010-09-28 @ 21:51:12
URL: http://dabrunette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0