Usch

Känns som jag börjar bli sjuk.. :(. Har haft skitont i huvudet i flera dagar, men det beror på annat med.. Meniaf igår hade jag ont i huvudet o snora lite, sen idag när jag vakna va jag typ helt orkeslös. Jag va konstig i halsen, hade ont i huvudet och ingen ork i kroppen. Känner mig helt blek och slut med.. Får se om jag orkar gå imorn. Vill ju gå, för det e ju jobbigt om jag måste ta igen..om jag nu måste det vill säga.. Får se. Måste iaf gå på torsdag för då ska jag va på småbarnsavdelningen, sen möte med min handledare!

Har iaf diskat nu..sen borde jag plugga lite, sen ska jag iväg o mata Beckas kissemissar. Jag har blivit värsta djurvakten åt mina kompisar :P Men det gör inget :) Jag gillar djur, sen så tar jag ju på mig ansvaret med ibland med så, självmant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0