Volbeat




Hade ju så väldigt hemskt gärna velat gå på Volbeat i höst! Biljetterna kom väl ut redan i somras, men hade då inga pengar..så tänkte att vi beställer biljetter i augusti när man fått pengar.. Men då finns de ju inga biljetter kvar som man vill ha..! Vi vill nämligen ha ståplats, för sittplats är inte så värst roligt faktiskt. O det var tänkt att vi skulle ta Stockholm, men kollade i Göteborg o Malmö med. O det fanns ståbiljetter kvar i Malmö, men det var en torsdag, så då kunde inte jag åka.. Sen när jag kolla nästa gång var de med slut där.. Sen nu satt jag o kolla på blocket om det fanns nån som sålde biljetter. O då fanns det andra företag, förutom Ticnet som sålde biljetter.. Men jävlar va dyra dom va! Jag höll på att dö. Har för mig om de biljetter vi kollade på kostade 495, o det är fan mycket, man ska ju ta sig dit med..så det blir ju lite dyrt liksom. Men på de här andra sidorna så ville de ha minst 695 för ståplats! Fy fan säger jag. De sista jag hittade nu kostade t.o.m 995! Helt sjukt!

Så det är iaf tråkigt att det inte blir nåt.. :( får väl satsa på o se om de kommer nästa år på nån konsert eller festival..då ska jag fan se dom! För det har jag velat nu länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0