Alla hjärtans dag

 

 

Imorgon är det alla hjärtans dag. Men jag jobbar verkligen hela dagen imorn, jobbar 9.15-17-45, sen är det möte från 17.45 -20...suck! Men jag får gå hem vid 19.15, för jag börjar jobba 6.15 på tisdagen.. Men är det något viktigt så är det ju bra om jag stannar kvar till 20..men jag måste ju inte..det får jag se imorn. Men det blir iaf sent, jag kanske är hemma antignen framåt 20 lr framåt 20.30..beror ju på när jag går och när buss och spårvagnar går..så segt..! Men då är det iaf bara typ säga hej till Marcus sen lägga sig.. eftersom man ska upp så tidigt.. Så det blir ju inget alla hjärtans dag-firande för våran del. Så därför har vi tänkt att ta det idag istället! :) Äta nåt gott o sådär :) Ha det lite mys.

 


Kommentarer
Postat av: itsallabouttakingcontrol - 5 6 k i l o

Tack Erika! Fin klänning också ;)

Postat av: anna

gumman vi får byta bilder snart :D fan vad fina ni är. älskar dig <3 får försöka ses snart igen :)

2011-02-15 @ 17:35:16
URL: http://blacknalyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0