Duktig!

 

Nu har jag äntligen städat klart! :) så himla skönt, känns rent och städat! (och det borde det väl kännas med:P).

Har kvalitetstid med mig själv idag, det behövs ibland! Så himla skönt faktiskt. Jag är liksom aldrig ensam. Men nu är jag det, så jag har fixat här hemma och varit duktig, sen lyssnar jag högt på bra musik! Men det gör mig partysugen också ;P. Får väl se när det blir partaj nästa gång! Då ska det iaf sluta bra, har jag bestämt!

 

Ska laga mat nu, blir lite spaghetti och köttfärssås. Är skithungrig för en gångs skull, brukar nästan aldrig vara hungrig på kvällen när jag kommer hem från jobbet, för jag har ju alltid ätit lunch liksom, och ibland mellanmål. Fast jag äter nästan alltid middag hemma ändå, var väl typ igår som var ett undantag, jag känner inte att jag behöver trycka i mig en hel måltid till egentligen..fast det är ju bra, är väl så man ska göra..men men. Idag var ju ingen höjdarmat till lunch iaf, ris och köttgryta..yay...... Min favvo verkligen! Not! Så ska bli gott med min egen mat nu!

 

Sen blir det nog att jag lägger mig framför tvn o bara slappnar av när jag har ätit.

 

Förresten, på torsdag ska vi på visning på en lägenhet! Får ser hur den ser ut, den ska vara fin och ha balkong och diskmaskin o bla bla. Men det återstår att se, den kanske är för liten för oss, men värt att ge en chans ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0