Sjukling

Då var man sjuk igen då..var väl väntat.. Har känt mig lite konstig i hals och näsa nu ett par morgnar tillbaks, och igår bröt det ut.. Öppnade igår med,så då var man ju extra seg, + att mötet i måndags blev sent..åkte hem 20.30...segt. Så igår försökte jag vila när jag kom hem och gjorde de så gott jag kunde.. Mendet blev inte bättre tills idag.. Jag gick dock till jobbet idag, men kände mig piss..sen tog jag febern när jag hade ätit och lite,och då hade jag 38.1, det e inte mkt..men det e feber och jag mådde dåligt i hela kroppen.. Sitter som en klump i magen och halsen, sen näsan e lite konstig, sen är jag orkeslös. Mina leder och muskler gör skitont. Gjorde hur ont som helst när en liten kille satt i mitt knä idag :/. Så jag var på jobbet i 1 ½ timme..sen åkte jag hem...nödvändigt...not. Men fårseomjag går imorn. Mår bättre nu när jag tagit en tablett och sovit och vilat några timmar.. Men de räknade inte med mig imorn, och vi har för den delen inteså mkt barn heller..massasjuka..så var ju därförmedväntat att jag skulle bli..  Men jag får se imorn som sagt. Kanske e bra attvara hemma och vila faktiskt.

Var ju alla hjärtans dag i måndags med (men vi hade ju det i söndags.), och jag fick en jättegullig grej av Marcus :). Fick två svarta mindre fotoramar, så i den ena av den hade han satt i det kortet i svartvitt, som finns i mitt förra inlägg :) Det var fint! Sen fick jag sätta i valfritt kort i den andra.SÅvdet funderar jag på vad som ska bli i det :). Av mig fick Marcus ett örngot, jag visste inte vad jag skulle ge honom :P Men han tyckte det var sött. Hihi passade honom.


Kommentarer
Postat av: Rebecka Andersson

Nejdå det är ingen fara! Klart du inte ska ta bort dem. Tog bara bort min taggning :)

Men kände bara att dte var hemskt att se sig själv på dem. Jag ser ju liksom inte mig själv som så fet...

2011-03-01 @ 20:10:36
URL: http://rebeckaanderzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0