Suck

Jag är sämst på det här med att skriva här.. men kan ta en liten uppdatering sen sist, sen får jag väl försöka bättra mig!

Förra helgen vart det fest - misslyckad. Tyvärr. Första delen var rolig, andra delen av kvällen var inte lika kul. Men det pratar vi inte om.

I veckan som var så var det som vanligt jobb, sen träffade jag Anna en sväng, det var trevligt :) jag klippte förövrigt hennes lugg och hon blev nöjd! :) O jag älskar ju o klippa, även om det kanske inte blir så bra :P . Jag var även med Sanna en sväng, vi kollade bland annat på lokal till vår kommande examensfest, och tror det blir att vi tar den! Har varit lite jobbigt på andra fronter med..men det ordnar väl upp sig nån gång förhoppningsvis.

Sen nu i helgen så tänkte jag ha en lugn helg, men det blev inte redigt så ändå.. fast inte så fartig ändå om man säger så. Marcus var på fest i Linköping, så jag var med Rebecka och Linus, vi var och bowlade och jag lekte frisör igen när jag färgade Rebeckas hår :). I bowlingen kom jag 2a iaf ;). 1:a lär jag nog aldrig komma.. :P Så blev ganska sent den kvällen/natten, så igår va jag trött och det var segt att ta sig upp idag kl 5.. blev 20 över:P men det gör inget. FÅr skjuts nu de här dagarna :) så det är skönt! 15 min senare får jag åka då, mycket bra! Har öppning imorn med som sagt.. Men det bästa med det e ju att man slutar tidigt iaf! :).

Sitter fortfarande och letar massa lägenheter, och söker som en tok, men får man nåt?! NÄAE!! Vi fick dock erbjudande på en som jag hade tittat lite på..men vi skiter nog i den..vi vill så väldigt gärna ha balkong, och den hade inte det :/ jag sökte den mest bara för det var en 2a.. Men jag ville liksom ha balkong när jag flytta till den här med, så då tycker jag faktiskt att vi borde göra så. Så bråttom är det ju egnetligen inte med att flytta.. men det vore väldigt skönt! Man går ju varandra på nerverna lite här hemma.. Sen känner jag att det vore skönt med en nystart med, börja om liksom med något. Få flytta o rensa  lite o göra om lite, köpa lite nytt. Men det får vänta då.... suck.

Inte någon som vet en ledig 2a, ganska centralt i Norrköping, med BALKONG, med rimlig hyra också?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0