ZzZzZzzzzz

Blev en lång dag idag känns det som.. Haft fullt upp med. Vi var bara 2 idag på 11 barn, som inte lyssnar och som gråter och allt.. Men det gick! Jag fick iaf gå 6.15 -14-45. Det är ju en vanlig dag angående tider, men det känns tuffare, för arbetet är ju krävande liksom, sen så får man gå upp tidigt o bla bla. Vanligtvis brukar man sluta 13 lr 13.30 då.. men nu blev det senare, så nu e jag trött!

Men snart ska vi iväg på lägenhetsvisning, får se vad det är för något!

Har även fått mejl nu att mina betyg har kommit in till betygsrapporteringen så nu är min kurs avslutad! och det innebär också nu att mitt examensarbete kommer gå i tryck så att jag inom en snar framtid kommer få det tryckt hem i brevlådan, coolt :). Sen kan jag nu också beställa mitt examensbevis, för nu är min utbildning klaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar! :D. Så det ska jag fixa nästa vecka med, är lite papper som behövs först.. Men nice, nice ;).


Kommentarer
Postat av: Rebecka Andersson

Gud vad skönt! Vad härligt att snart få hålla examensbeviset i handen! Grattis gumman!

Usch stackare som får jobba så länge, det är riktigt tufft!

2011-02-10 @ 20:52:56
URL: http://rebeckaanderzon.blogg.se/
Postat av: Linda

Blir väl lite verkligare när man får ut det! :) Så himla skönt. Dock jobbigt när det blir att jobba så länge. Hoppas du har en mysig helg! Puss

2011-02-13 @ 00:27:31
URL: http://blomklocka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0